Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Νίκος Λαδιανός: Πήρα την απόφαση


Είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχει χιλιάδες "φίλους" στο facebook για δημόσιες σχέσεις.
Είμαι ένας άνθρωπος που απέδειξα πως τιμώ έννοιες όπως η φιλία, η ειλικρίνεια, η παιδεία, το φιλότιμο, η συνεργασία, η δημιουργία, η ανθρωπιά.

Στα 45 μου, πιστεύω πως ήρθε η ώρα να κάνω ένα βήμα για όλους τους φίλους-συναδέλφους που εμπιστεύονται τη φωνή μου και την άποψή μου.
Στις εκλογές της Τρίτης 3/6 θα είμαι υποψήφιος στις εκλογές για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών.
Θα με βρείτε στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού " Δημοσιογράφοι Συμμετέχουν - Ένωση Δημοσιογράφων", μαζί με συναδέλφους 100% επαγγελματίες, αξιόπιστους εδώ και χρόνια τόσο στα εργασιακά όσο και στα συνδικαλιστικά τους καθήκοντα.
Τιμώ και σέβομαι τα στελέχη της απερχόμενης διοίκησης.
Τιμώ την προσφορά του Μάκη Βοϊτσίδη. Στάθηκε με αξιοπρέπεια και απέναντί μου και απέναντι στον κλάδο. Ίσως, μόνο, τώρα με τον αποχαιρετισμό, του κάνω την παρατήρηση πως δεν τόλμησε όσο έπρεπε, σε εποχές που πρέπει κανείς να παίρνει ρίσκα... Ίσως η εν γένει ευγένειά του δεν του επέτρεπε να ξεφύγει από κάποιους "θεσμοθετημένους" κανόνες.
Τιμώ κι άλλους συναδέλφους. Τον Τάσο, τον Αντώνη, τον Βασίλη, τον οποίο παρά τις μικρές επιμέρους διαφωνίες μας, θεωρώ φίλο κι αναγνωρίζω την εποικοδομητική στάση του στο Δ.Σ. της Ένωσης.
Εκτιμώ κι άλλους συναδέλφους, και από την αντίπερα όχθη, όπως όσους αγωνίζονται με ειλικρινή αγωνιστική διάθεση ενταγμένοι στο ευρύτερο σχήμα του Ασύνταχτου Τύπου.
Το έχω ξαναπεί, και στο πλαίσιο της Ένωσης και από αυτό το βήμα, πως ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ, ΟΧΙ ΓΙΑ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ. Στην συνολική προσπάθεια που κάνουμε για να σώσουμε τις δουλειές μας, τον κλάδο, τις ίδιες μας τις ζωές, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ !
Εγώ έχω δηλώσει - και αυτό αποτελεί προϋπόθεση της συμμετοχής μου σε οποιοδήποτε ψηφοδέλτιο - πως δεν με εκφράζει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ....
Μοναδική μου ιδεολογία, τουλάχιστον μέχρι να σώσουμε το καράβι από την φουρτούνα, είναι 1) Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ 2) ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Έχω γνώση πως θα χρειαστεί να παλέψουμε ακόμη και για τα αυτονόητα (έτσι συνηθίζεται στην πατρίδα αυτή).
Έχω γνώση πως θα χρειαστούν πολλά επιχειρήματα και σύνθεση πολλών αντιθέσεων.
Εγώ ο ίδιος έχω μέσα μου πολλές αντιθέσεις. Όπως γνωρίζετε, πολλοί εκ των ειλικρινών μου φίλων, ήμουν για χρόνια αρκετά "δεξιός" για τους αριστερούς και αρκετά "αριστερός" για τους δεξιούς.
Όμως "ο ουρανός είναι ένας", όπως έγραψε ο ποιητής. "Το ζήτημα είναι από που βλέπει κανείς τον ουρανό.
Εγώ τον έχω δει από καταμεσής της θάλασσας."
(έτσι, για να ξεφύγουμε λίγο από τον πεζό συνδικαλισμό...)

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς......... Νίκος Λαδιανός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου