Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Είμαι ο αριθμός 657 της ΕΣΗΕΜ-Θ

Της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ ΑΒΔΕΛΑ,
υποψήφιας για το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΜ-Θ

Είμαι ο αριθμός 657 και είμαι μέλος της ΕΣΗΕΜ-Θ. Ειρωνεία, αλλά σε λίγες μέρες θα είμαι και επισήμως 657 μέρες άνεργη. Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα πως βρέθηκα σ΄ αυτήν τη θέση, όπως και δεκάδες συνάδελφοί μου, οι συμβάσεις των οποίων
έληξαν, απολύθηκαν ή βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας. 

Όπως είπε ένας καλός συνάδελφος, «δεν έχει σημασία ποιος είσαι, τι έχεις κάνει στη ζωή σου, πόσο έχεις δουλέψει. Αν φύγεις από το χώρο αυτόν, δύσκολα επιστρέφεις». Για τους εργοδότες είσαι ένα ακριβό νούμερο με εργασιακά δικαιώματα, για την ΕΣΗΕΜ-Θ είσαι ο αριθμός 657. Τίποτα άλλο. Ξαφνικά δεν υπάρχεις. Δυστυχώς, αρκετοί συνάδελφοι έχουν μνήμη χρυσόψαρου...
Όσο για την Ένωση Συντακτών, αυτοί που τη διοικούν μοιάζουν να έχουν «κολλήσει» σε μιαν άλλη εποχή και αρνούνται πεισματικά να αντιδράσουν, να χτυπήσουν το χέρι τους στο τραπέζι και να διεκδικήσουν, να απαιτήσουν.
Όπως μου είπε και μέλος του Δ.Σ., «άνεργοι δημοσιογράφοι υπάρχουν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης! Τι να κάνουμε; Είναι ένα ευρωπαϊκό και παγκόσμιο φαινόμενο». Απλά λόγια,  μοιρολατρικά. Ξεκάθαρες κουβέντες. 
Βαρέθηκα τους σωτήρες και τα κροκοδείλια δάκρυα, τις στημένες αξιολογήσεις. Φτάνει πια! Αποφάσισα να σηκωθώ από τον καναπέ μου και διεκδικήσω την ψήφο σας ως υποψήφια για το Δ.Σ. της Ένωσης Συντακτών.
 Οι «Δημοσιογράφοι Συμμετέχουν» και διεκδικούν! Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου